Torby reklamowe

Wykorzystywane są najczęściej jako torby reklamowe w branży odzieżowej, przemyśle kosmetycznym i do pakowania artykułów luksusowych. Są wytrzymałe, mocne i eleganckie. Przy ich produkcji najczęściej wykorzystywany jest papier powlekany o gramaturze 120-200 g – idealny do zadruku metodą sitodruku, offsetu czy flexodruku. Po zadrukowanie torby można dodatkowo uszlachetnić folią matową, folią błyszczącą czy nawet lakierem UV. Uchwyty umieszczane są wewnątrz torby za pomocą stoperów lub wiązań na tzw. guzka. Zaproponować możemy opakowania z uchwytem sznurkowym bawełnianym, płaskim czy nawet jedwabnymi wstążkami. Oczywiście istnieje możliwość wykonania toreb bez uchwytu. Specjalne wzmocnienia na dnie oraz zakładach górnych zapewniają wysoką jakość toreb, długi czas użytkowania oraz uniwersalność. Torba to idealny produkt dla nowopowstających firm (butiki, kwiaciarnie, perfumerie, sklepy spożywcze, odzieżowe, itp.), ponieważ torby z nadrukiem firmowego logo można zamówić już od 200 sztuk. Torba to również świetny element promocji dużych firm i instytucji, gdyż przy dużych nakładach można uzyskać bardzo niską cenę jednostkową.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Tumblr0Email this to someone